Chalets Finland

We hebben een aantal aanbieders voor Finland voor je op een rij gezet:

chalets Finland

We hebben een aantal aanbieders voor Finland voor je op een rij gezet:

Reviews over accommodaties in Finland

Fantastische familie vakantie geweest.

Anny Ballering,
    28-2-2018

Deze reis is super georganiseerd. Splinter nieuwe appartementen met volledige keuken, goede harde bedden, douche met wasmachine en sauna en toilet, ook nog een apart toilet.

De geboekte activiteiten werden tot in de puntjes verzorgd.

Warme kleding werd ter beschikking gesteld.

Aanrader !!!

Gereisd met vrienden in december 2017

Sneeuwzeker, koud en warm(sauna) en Noordelicht

Annelies,
    2-12-2017

De Kiilopa gidsen en het personeel doen alles om het verblijf voor jou optimaal te maken. Je kan (om) alles vragen en ze doen hun best het zo goed mogelijk te voldoen. Een schoon handdoekenset, vers brood voor je lunch, een nieuwe mand haardhout (tegen betaling) staat ‘s avonds in je huisje. De (extra) excursies bv langlaufcursus, pannenkoeken bakken, sneeuwschoenwandeling, langlauftocht, avondwandeling op de berg in de hoop van Noorderlicht, zijn gratis en onder begeleiding van een engelssprekende gids. Sinds 2017 zijn er 2 wandelpaden gemaakt voor de wandelaar en je kan speciale sneeuwbikes huren voor een tocht in de sneeuw. Wij zijn er nu 4x geweest en blijven onder de indruk van de service en vriendelijkheid. Buffet is eenvoudig maar goed en het a la carte restaurant is net 1 niveau hoger en lekker Finse maaltijden.

Gereisd met partner in februari 2017

Fantastische plek

Wilma van Treijen,
    30-7-2017

Levi chalets - Levikaira nr 14

Dit is een ideaal chalet qua ligging van het dorp Levi.

Het is een super mooi en ruim chalet

Gereisd met vrienden in januari 2017

Vakantie woningen Saarsiselka voor Laps winterlol

Paul,
    16-3-2017

De vakantiewoningen die via bv buroscanbrit zijn te boeken zijn echt een aanrader voor veel winterplezier in Lapland.

Saarsiselka heeft verschillende restaurants van uiteenlopende kwaliteit.

De excursies in de omgeving zoals Huskytocht of Snowmobil rijden maken het erg leuk voor jong en oud.

Gereisd met partner in maart 2017

Meer dan fantastisch

remco48,
    13-2-2017

superstil en naast t genieten van de natuur en de safari's moet je hier verder niets verwachten. Voor de liefhebbers dus..........!

Voor het alpine skiën moet je Saariselko zijn. Maar dat is heel erg beperkt.

Voor langlaufen en sneeuwschoen wandelen is Kiilopää perfect.

De accomodatie en voeding is gewoonweg super.

Gereisd met partner in januari 2017