Reviews over accommodaties in Seeland & Kopenhagen

Plek voor tussenstop

Margriet,
    12-4-2018

Bungalow met fasciliteiten voor mensen met een beperking. Ziekenhuisbed in de kamer die valt af te scheiden met een scherm. Wij hebben hier overnacht als tussenstop om een dag naar Kopenhagen (45 min met de auto) te gaan en de aanhanger ergens te laten staan. Daar is het goed voor. Bungalow was prachtig en heeft ook een (rolstoel) aangepaste keuken. Kindvriendelijk.

Huis met zeezicht: super!!!

MvB,
    17-8-2017

Prachtige plek huisje nr 178! Eenvoudig, schoon, prima bedden, compleet, mooie omgeving, kopenhagen aanrader...voor ons prachtig begin van de rondreis door Denemarken!

Heerlijke vakantie!

Erwin & Nicole,
    7-5-2017

Ons huisje keek uit op zee, wat een geweldig uitzicht! Het huisje zelf was wat verouderd, maar met zorg ingericht en netjes schoon. Er zat een nieuwe keuken in, flatscreen tv met dvd-speler en goede Wifi. Speeltuintje was klein en gezellig.

We zijn met de trein naar Kopenhagen geweest, dit was echt zeer goed te doen. En wat een geweldige omgeving: prachtig Helsingor, met de brug naar Zweden en Gilleleje zelf is een gezellig dorpje.

Alleen de afrekening (elektra en water) is schrikbarend hoog...

Heerlijke vakantie in Karrebaeksminde gehad.

Truus,
    28-8-2016

Ons huisje (nr 46) was erg mooi, netjes en schoon (er zat alleen in de badkamer een klein beetje schimmel). Van te voren de recensies gelezen, maar dit klopt bij ons huisje niet.

Er zat een nieuwe keuken in met vaatwasser, oven een grote koelkast en diepvries. Je kon heerlijk buiten zitten aan de picknicktafel met een prachtig uitzicht. De afstand naar zee is 10 minuutjes lopen. Je kunt hier in zee zwemmen, er is toezicht. Verder heb je leuke restaurantjes en de Spar is ook op 10 minuten lopen. Er zijn geen toeristische winkeltjes aanwezig.

Toen wij aankwamen was er niemand van de receptie aanwezig. Maar er lag een envelop klaar. Zwembad is wel erg koud, is niet verwarmd. En er zit een mooie speeltuin bij met springkussen, een klimboom en schommels.

Oude meuk

Haas4,
    21-8-2015

Tsja..... Huisje was niet veel.erg oud allemaal. Maar de dames vermaakten zich prima bij zwembad. Jammer van de vele muggen en er was een plaag van torretjes! Dorpje erg leuk!