Seeland & Kopenhagen

accommodaties Seeland & Kopenhagen

Reviews over accommodaties in Seeland & Kopenhagen

P en B van Tol,
    20-9-2018

Wat een mooie camping in schitterende natuur. Dichtbij de indrukwekkende, witte krijtrotsen.

Heerlijk gegeten in het restaurant. Prima sanitaire voorzieningen.

En de sterren : echt awesome !!

Møn is een prachtig eiland !

Echt een aanrader !

Fantastisch !

P en B van Tol,
    20-9-2018

We hebben genoten ! Wat is dit een mooie camping !

Je kunt zien dat alles met liefdevolle aandacht tot in de kleinste details is gestyled.

Prachtige planten, bloemen en bomen.

Kaarsjes als het donker wordt.

TOP !!

Mooie camping maar geen zin in schoolkampen meer!

Dionne,
    26-8-2018

Het is een supermooie camping met zeer veel faciliteiten. Voor de animatie moet je een pas kopen of strippen en dan kan je naar de binnenspeeltuin, zwembad, midgetgolf etc. Heel uitgebreid allemaal. De camping ligt ook wel achteraf, grote supermarkten zijn 20 minuten rijden.

Wij verbleven in een strandhuisje, was ook mooi, wel behoorlijk aan de prijs vergeleken met de andere campings die we in Denemarken hadden. De strandhuisjes grenzen aan een groot veld waar -in ons geval- een schoolkamp met 120 kinderen was en op de dag voor vertrek ook een nog een soort schoolreisje die voor onze ontbijttafel een potje slagbal stonden te spelen. Hier hebben we uiteraard over geklaagd en we kregen ook restitutie van wat activiteiten maar dit is wel gangbaar in augustus als de scholen zijn begonnen op deze camping. Dus daar moet je wel even rekening mee houden.

Prima camping!

Rolf van der Veld,
    25-8-2018

Deze camping is een voorbeeld voor veel andere campings in Scandinavië. Modern sanitair, mooie keuken en slecht weer faciliteiten. Afgelopen winter is er brand geweest op de camping, er staat nu een nieuw receptiegebouw wat bijna een halve supermarkt is. Lekker verse broodjes en lekker schepijs. En bovenal, de eigenaresse is erg vriendelijk en geeft je gelijk het 'welkom' gevoel. Een aanrader voor deze regio. Niet aan zee maar met 10 minuten rijden ben je daar zo. Ook leuke speeltuin en kinderboerderij.

Geweldig!! Een cijfer 10. Die geef ik zelden

CJansen,
    22-8-2018

Super camping! Goed geregeld, goed verzorgd. Schoon sanitair. Op blote voeten of sokken lopen in de sanitair ruimtes. Blauwe overtrekhoesjes aanwezig om over de schoenen te trekken mocht je toch je schoenen aan willen laten. Zo blijft alles schoon en ontstaat er geen zandbak of grasmat binnen. Heel goed! Zeer vriendelijke campingeigenaren die van s'morgens vroeg tot 'savonds laat in de weer zijn om alles goed te houden voor de gasten.

Camping gunstig gelegen tov het centrum. Twee winkels voor de boodschappen op loopafstand.

Hillerod zelf is leuk om te bezoeken. Een half uur rijden vanaf Hillerod ben je aan de kust (west of noord of oost). Heerlijke en mooie stranden. Kopenhagen op half uur rijden met de auto en ook goed bereikbaar met de trein (opstappen in Hillerod).

Tevens prima camping als stop van of naar Zweden.

Wij gaan nog een keer terug op bezoek.

Oja, ik geef bijna nooit tienen. Ben kritisch