Reviews over accommodaties in Seeland & Kopenhagen

Fijn verblijf in gastvrije B&B

Wouter,
    20-7-2018

Fijne kamer in in een mooie oude boerderij. Omdat wij aangaven met een baby te reizen, kregen wij de grote kamer. Daarnaast waren er een babybedje en -stoel beschikbaar. Er was zelfs een klein keukentje met een spoelbak, (combi?)magnetron, koelkast, koffiezetapparaat en waterkoker. De kamer was erg ruim, maar omdat het op de zolder was, was de stahoogte naar de zijkanten van de kamer toe wel minder (wij zijn wel lange mensen), waardoor wij vooral in het midden van de kamer liepen. De kamer was schoon en er waren in ruime mate handdoeken aanwezig. Ook in de tuin is het heerlijk toeven. Ontbijt is divers, compleet en erg lekker. Maar bovenal de gastvrijheid van de m.n. de gastvrouw (de gastheer sprak beperkt Engels) was buitengewoon! In de omgeving is vrij weinig te doen, wel een goede uitvalsbasis voor een bezoek aan Kopenhagen of de kliffen van Mon. Verder zijn er alleen kleine strandjes in de omgeving. Wat ons betreft een aanrader.

super leuk houten huisje op een heel rustig park

robindehoog_1,
    6-7-2015

leuk houten huisje met een schuurtje en een hele grote tuin met eigen parkeerplaats. Gelegen op een hele rustige plek met allemaal vooral houten vakantiehuizen waar hier en daar gepensioneerden in wonen.(het is er super rustig en verder niks te doen op het park)

Indeling:

1 iets kleinere slaapkamer met een 2 pers. bed (twijfelaar)

1 ruime slaapkamer met een stapelbed.

Dan is er in de woonkamer een zoldertje waar een 2. pers (klein) matras op de grond ligt.

Er is een airco aanwezig in de woonkamer die heb je als het warm is wel nodig denk ik..

Verder alles aanwezig in de keuken : oven, koffiezetapparaat, waterkoker (moet wel ontkalkt worden!), pannen, borden, broodrooster, combimagnetron enz..

Apparte douche ruimte in de badkamer want het putje zit ergens onder de wasmachine....schijnt daar normaal te zijn.

de niet zo prettige dingen:

matrassen zijn doorgezakt.

het was bij aankomst niet schoon

geen vriezer

geen afwasmachine

geen nieuwe stofzuigerzak

Douchekop moet vervangen worden

Nostalgische boerderij bouwjaar 1700

Dke,
    30-9-2011

Bed en breakfast Nørre Alslev is een locatie waar het op zich het goed toeven is.

Mevrouw Annie Honore is een aardige en hartelijke gastvrouw, haar eerste prioriteit is dat vooral haar gasten het naar hun zin hebben.

s'Morgens word er een heerlijk Deens ontbijt geserveerd, harde broodjes zo uit de oven en andere brood, verschillende soorten broodbeleg, jam en pannekoekjes, een eitje en fruit, aan alles is gedacht.

Gezellig en romantisch

Peter en Erika en hondje Jersey,
    30-1-2010

Omdat in de weken voor kerst de meeste hotels etc gesloten zijn waren wij genoodzaakt om een B&B te zoeken. Dit gaat via VVVkantoor. Die is te vinden in centrum van Kopenhagen. Wij kwamen terecht bij Birgitte Agerbaek aan de Sovgade. Achter een groot hek kom je op een binnenplaats waar je het gevoel hebt dat je terug gaat in de tijd. Wij vinden zoiets super! Het huisje zie je verder niet, je wordt naar de slaapkamer begeleid. Daar staat een knus twijfelaartje. Je hebt ook een klein koelkastje en tafeltje met stoel. Uitzicht op binnenplaats. Gebruik van douche en toilet.

Je kunt aangeven of je wel/niet ontbijt wilt. Zou ik wel doen want het is echt super goed geregeld. Koffie/broodjes/beleg/fruit/eitje/jus d orange.

Het huis ligt op steenworp afstand van centrum Je zit achter het paleis. Ook apart toch? Je loopt binnen kwartier naar de kleine zeemeermin. Zou het zo weer doen.