Reviews over accommodaties in Seeland & Kopenhagen

super leuk houten huisje op een heel rustig park

robindehoog_1
    6-7-2015

leuk houten huisje met een schuurtje en een hele grote tuin met eigen parkeerplaats. Gelegen op een hele rustige plek met allemaal vooral houten vakantiehuizen waar hier en daar gepensioneerden in wonen.(het is er super rustig en verder niks te doen op het park)

Indeling:

1 iets kleinere slaapkamer met een 2 pers. bed (twijfelaar)

1 ruime slaapkamer met een stapelbed.

Dan is er in de woonkamer een zoldertje waar een 2. pers (klein) matras op de grond ligt.

Er is een airco aanwezig in de woonkamer die heb je als het warm is wel nodig denk ik..

Verder alles aanwezig in de keuken : oven, koffiezetapparaat, waterkoker (moet wel ontkalkt worden!), pannen, borden, broodrooster, combimagnetron enz..

Apparte douche ruimte in de badkamer want het putje zit ergens onder de wasmachine....schijnt daar normaal te zijn.

de niet zo prettige dingen:

matrassen zijn doorgezakt.

het was bij aankomst niet schoon

geen vriezer

geen afwasmachine

geen nieuwe stofzuigerzak

Douchekop moet vervangen worden

Boven verwachting

amkraaij
    10-8-2012

Gezien de negatieve recensies waren onze verwachtingen laag. We werden positief verrast. Een prima appartement, met voldoende ruimte. Een beetje donker van binnen en jammer van de vloerbedekking op de grond maar verder helemaal goed. De speeltuin voor de deur was zeer geschikt voor de kinderen, er waren aardig wat Nederlandse kindjes en het personeel is vriendelijk en behulpzaam. De bedden waren bij aankomst opgemaakt, erg fijn.

Prima appartement

Ravenshoek
    7-7-2012

Fijne appartementen, netjes, ruim, met balkon (of terras). Rustig. Vriendelijk personeel. Tegenover Aldi, afhaal-sushi en afhaal-pizzatent. Speeltuintje voor de (kleine) kinderen, voetbalveldje, basketbalveldje, minigolf. Aan het strand maar inderdaad, als strandvakantie moet je het niet boeken. De stank is niet te harden (rottend zeewier).

Binnen een half uur zit je midden in Kopenhagen of in Roskilde, beiden natuurlijk aan te raden.

Oke, er zat wat schimmel langs de douchebak. Maar verder was het een keurig appartement, van alle gemakken voorzien!

Prima plaats voor overnachting richting Zweden

Familie Dijk
    17-8-2011

Goed ingerichte appartementen direct aan de zee. Wij waren laat, de receptie was dicht maar deur stond op een kier en bedden opgemaakt. Of we de volgende dag even wilden melden dat we er waren. Prima! Wij hebben 2 verschillende appartementen gehad, beide met vaatwasser, moderne tv (eentje met dvd) en WIFI. Beide woningen badkamer oud maar wel zeer schoon.

Wij hebben Karlslunde gebruikt voor overnachting op weg naar Zweden. Dan is het zeer goed te doen. Aparte kamers voor de kinderen. Echter, voor een hele week zit je wat ver van de bewoonde wereld.

ideale locatie om kopenhage te ontdekken.

koen
    16-8-2011

Gratis 2e app gekregen bij aankomst! Echt super! Was voor met zijn vieren te klein, werd er direkt gezegd. Wel erg stank in karlslunde.