Reviews over Cornimont

Fam. Lammers,
    7-3-2018

Het huisje is nieuw en compleet van houdt, het telt 11 ramen met luiken.

Boven tref je drie redelijk ruime slaapkamers en een badkamer met ligbad en dubbele wastafel en toilet.

Wanneer je de trap afloopt tref je achtereenvolgens een apart toilet een aparte douche met daarbij de wasmachine (bovenlader) en ook hier weer een wastafel. Daarnaast zit het ‘stookhok’ met de boiler. (Die wij overigens niet leeg konden krijgen, ook niet na twee keer een vol bad achter elkaar terwijl er beneden gedoucht werd)

Hier vind je ook de stofzuiger, de poetsdoekjes, het was rek.

Daarnaast zit de keuken, die is niet groot maar van alle gemakken voorzien, zo heb je er een oven, een aparte magnetron, keramische kookplaat, grote koelkast, een afzuigkap en voldoende opbergkastjes.

Onder de bar staat de droger en de vaatwasser De eetkamertafel is ruim genoeg voor acht personen en om de hoek vind je de bank die ook een slaapplaats voor 2 pers. dient