chalets in Cegléd

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

chalets Cegléd

Reviews over Cegléd

• 7Marc11-09-2016

Gaat wel

niet echt een belefenis dorp. je kunt er wat eten (schijnt), en een boodschap doen, maar het is beslist geen "kom hier gaan we eens wat beleven"bestemming.

augustus 2016

• 7Tienray39a20-08-2015

Alles wat je nodig hebt.

Zo'n 10 supermarkten, van heel grote Tesco (zoeen als in Frankrijk) tot spar,,lidl,,aldi,,pennymarkt enz. Meerdere tankstations, bakker, slager enz.

Diverse heel goede en belachelijk goedkope restaurantjes ( 3 personen bijna altijd onder de €20,- incl drank). Op het centrale plein zijn (maar) drie restaurantjes maar als je rondrijdt door Cegled, of je navigatiesysteem laat zoeken, kom je nog heel veel restaurantjes tegen.

En als je in het centrum wat rond wandelt kom je heel veel mooie grote historische panden tegen. Erg mooi.

• 8Uitgaanslevenn
    • 6Cultuur
    • 6Omgeving
    • 8Sfeer in stad
    • 6Zorg voor natuur

augustus 2015

• 6John27-07-2014

Cegled kleine stad, met de zeer grote Tesco winkel

Alleen naar Cegled gegaan door aanwezigheid Tesco en de verse en ruime assoriment broodjes. Erg handig als er veel tijd op het Aquapark doorgebracht wordt.

• 4Uitgaanslevenn
    • 6Cultuur
    • 6Zorg voor natuur

juli 2014

• 8ruud11-01-2014

vakantie voor rust zon en veel waterplezier

heerlijke sfeer niet druk en geweldig weer, wel zelf goed voor schaduw zorgen want dat is er niet veel. Enne... wij gaan in 2014 weer we heben al geboekt nu al zin in.

• 3Uitgaanslevenn
    • 8Zorg voor natuur

• 9sandra13-09-2013

cegled is een kleine maar toch een leuk stadje

klein stadje,toen wij er waren was er weinig te doen,mischien ook omdat het al eind augustus was,want in jullie zijn er altijd wel wat feesten.

• 6Uitgaanslevenn
    • 8Sfeer in stad

• 7Renate24-08-2013

Leuk, rustig plaatsje

Weinig te beleven, paar leuke kerkjes, restaurantjes en een grote supermarkt (Tesco).

• 3Uitgaanslevenn

• 7Danyel18-08-2013

rustig

mooie omgeving maar erg rustig

• 2Uitgaanslevenn
    • 8Cultuur

juli 2013

• 7Petra26-07-2013

Een gewoon Hongaars dorp.

Er is 2 x per week een markt achter de Coop abc, er is alleen fruit en groente te koop.

• 5Uitgaanslevenn
    • 6Omgeving

juli 2013

• 10Erik20-07-2013

Rustig, slaperig stadje

In de zomer is het een rustig, slaperig stadje waar helemaal niets te doen is. Je kunt er lekker op een terrasje zitten en genieten dat de mensen er ouderwets ontspannen en vriendelijk zijn. En dat je zelf ook even helemaal niets hoeft. Ik zou er niet voor omrijden.

Er schijnt nog een thermaalbad te zijn, maar dat was te ver weg van het terras.

• 10Sfeer in stad

Gereisd met partner in juni 2013

• 2Pátkai András16-01-2013

A város messze van.

A ceglédi szállodából télen kimenni a városba nincs értelme.

• 1Uitgaanslevenn
    • 4Cultuur