We hebben een aantal aanbieders voor Callantsoog voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Callantsoog voor je op een rij gezet:

Reviews over Callantsoog

Het was fantastisch super chalet

Koen en ina keimpena,
    30-9-2016

Het chalet is modern ingericht en dichtbij het strand en zelfs heel goed geslapen op goeie matrassen en kussen dus super te vreden

Gereisd met vrienden in september 2016

komen zeker weer!

fam. Veldman,
    24-8-2016

Een chalet huren op Callantsoog bij deze eigenaren is een aanrader! Het chalet is gezellig ingericht, schoon en ruim genoeg voor 5 personen. Binnen is alles aanwezig wat je nodig hebt en veel aandacht voor details. Bij aankomst een leuk welkomst pakketje, en een heerlijke fles wijn. Buiten fijne zit plekken, ook de tuin was erg ruim, met lounge set en eettafel.Goede ligging van het chalet. We komen graag een keer terug.

Gereisd met jonge kinderen in Fri Jul 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

prima ligging

visser,
    20-8-2016

Prima ligging vlakbij het strand. Mooi schakelt met alle nodigen voorzieningen. Wifi aanwezig en werk ook perfect. Goede communicatie met verhuurder. Fijne vakantie gehad!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

erg mooi voor herhaling vatbaar

steringa,
    17-8-2016

erg mooi park veel te doen ook voor de kids strand vlak bij

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

was heel erg mooi

jan van der wijk,
    21-5-2016

Hallo Jan-Pieter & Dora Ons midweekje zit er weer op. Wij hebben heel erg genoten in Callantsoog hadden het weer ook vrij goed mee, En nu even over het chalet die ziet er prima uit hebben er lekker onze vakantie in kunnen houden. Hij staat ook op een hele mooie camping en op een pracht plaats we zullen bij een volgende vakantie zeker weer denken om bij jullie te huren. Alles was goed onderhouden en alles wat nodig is voor een vakantie was aanwezig in het chalet Bij deze willen wij jullie bedanken dat wij gebruik mochten maken van jullie chalet Met vriendelijke groet Lia & Jan uit Emmen

Gereisd met partner in mei 2016