We hebben een aantal aanbieders voor Buskerud voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Buskerud voor je op een rij gezet:

Reviews over accommodaties in Buskerud

Ruim huis, parkeren buiten park

Martin,
    28-6-2017

Binnenruimte goed, boven verdieping niet nodig gehad maar ongeschikt voor volwassenen. Te laag onder schuine kap. Huis volledig ingericht met ruimte voor ca 6 personen. Losse bedden, matig qua comfort. Goed bezet hotel en huttenpark waardoor parkeerruimte door o.a. bussen soms overvol is. Personeel parkeert op de beste plekken waardoor de gasten met spullen moeten slepen. Missertje! Slecht werkende vaatwasser, werkster loste dit met ferme klap op instrumentarium op. Dit maar herhaald de dagen erop. Vaat echter niet schoon en ok vorige gebruikers hadden dit deels vuil achtergelaten. Gelukkig zelf wat campinggerei bij ons. Huis was verder wel schoon. Positief is de ligging t.o.v. Hadangervidda natuurpark. Prachtige hike/wandelingen mogelijk. Ook Prestholt wandeling met adembenemend uitzicht, na beklimming 'sherpa trappen' is de inspanning zeker waard. Winkels op ca.15 minuten loopafstand.

Gereisd met partner in juni 2017

ook in de zomer een prima plek

Anna,
    7-10-2011

wij (2 volw. + 3 tieners) verbleven begin juli 7 dgn in een 10 persoons chalet, ruimte genoeg! Maar met 10 pers. zal het proppen zijn, ook erg gehorig. Wel een keuken met voldoende mogelijkheden, 2 badruimtes, waarvan eentje niet erg schoon eruit zag. Het is voor kinderen/tieners wel een wat saai park, gelukkig had het hotel een zwembad waarin tegen redelijke betaling gezwommen kon worden. De omgeving is prachtig, genoeg uitvalsmogelijkheden voor 1 week. Het weer moet dan wel meezitten, want in de regen is er weinig te beleven. Daarbij is alles behoorlijk prijzig, alle activiteiten en bezienswaardigheden moeten dik betaald worden.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2011

Geweldig uitzicht

Samantha,
    15-7-2011

Heerlijke bedden en een mooi uitzicht op de Norefjell.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2010

Mooi vakantiehuis

bart.visser,
    5-1-2011

Wij hebben in de Hytter van Bardola twee heerlijke weken gehad. De woning is zeer compleet, de entreehal is erg praktisch als er sneeuw ligt (omkleden/natte spullen). Verder is het een mooi huis, wel erg gehorig en lijkt ons krap bij volle bezetting. Qua wintersport is Geilo echter wel erg anders dan Alpenlanden, je hebt hier een echte winterbeleving. Aanrader is een treinreis vanuit Geilo naar Myrdal en dan met de Flamsbanen naar Flam.

Gereisd met jonge kinderen in Mon Dec 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Heerlijke chalets, alles aanwezig

H. Mulder,
    27-8-2010

Ook in de zomer een prima plek om langere tijd te verblijven. De huizen zijn ruim en comfortabel, voor andere faciliteiten is het hotel om de hoek. Voor ons inmiddels een vaste stek geworden in Noorwegen!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2009