Reviews over Biron

Fantastische vakantei

Herman en Karine,
    3-8-2016

Chalet Amis de Biron is echt een luxe vakantiebestemming . Alles is aanwezig. Het chalet is met zorg ingericht. Het is er gezellig en bij aankomst was het interieur zeer schoon. We hebben hier een fantastische week doorgebracht. Perfecte uitvalsbasis voor dagtochten in de omgeving. De avonden waren nog fris maar met de buitenhaard aan was dat geen probleem. Kortom een aanrader voor iedereen die er even tussenuit wil in de Arennen.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Heerlijk groot hondvriendelijk chalet

Roxy,
    24-9-2014

Begin september 2014 in Chalet pidoux 1 geweest met 4 honden, en 4 personen. We waren aangenaam verrast. Grote omheinde tuin met mega zandbak (officieel bedoeld voor jeu de boules) het chalet is zeer ruim en gezellig ingericht, bedden lagen prima. Van alle gemakken voorzien, borg(die best aan de hoge kant is) hadden we zeer snel retour. Omgeving is prachtig om te wandelen. In Barvaux is de supermarkt Delhaize voorzien van alle benodigdheden incl. vers brood. Eigenaren hebben zelf ook honden dus weten hoe een hondenvakantie hoort te zijn. Wij gaan graag nog eens terug.

Gereisd met vrienden in september 2014

Het chalet ligt in een rustige omgeving vlakbij het waar

rob & gerrie,
    26-6-2008

Het chalet ligt in een rustige omgeving vlakbij het plaatsje Durbuy, waar wij het adventurepark hebben bezocht.

Het chalet is gezellig en keurig ingericht en heel ruim.

We kregen bij aankomst een zeer uitgebreide uitleg hoe om te gaan met alle apparatuur. We hebben een leuk langweekend gehad maar helaas achteraf problemen bij het afrekenen. De waarborgsom werd teruggestort onder aftrek van een onterechte schade. De drukknop van het toilet lag al los op de 1e dag, voor ons duidelijk een geval van slijtage en niet van een door ons aangerichte schade. De eigenaar was niet voor rede vatbaar en zeer onbeleefd aan de telefoon. Jammer om zo terug te kijken op een geslaagd weekend.

Gereisd familie in juni 2008