Reviews over Belfeld

Zonnige zomerweek in een heerlijk huisje

Tamara,
    5-8-2018

Gezellig ingericht huisje met een fijne tuin en vrij uitzicht. Parkeren was aan het begin even lastig hoe wij er het beste in konden parkeren maar met een beetje oefening lukte het elke dag steeds beter!

Aan het huisje was niks op aan te merken. Zelfs bij aankomst lagen er prachtige rozenbladeren op onze bedden. Een beter welkomst gevoel konden wij niet krijgen.

Veel te doen in de omgeving en uiteraard speelde het zomerse weer een grote rol.

Wij hebben enorm genoten!

Gereisd met partner in augustus 2018

Super!

Rosanne,
    8-10-2017

Wij hebben een heerlijke week gehad! Er is van alles ruimvoldoende aanwzig.

Gereisd met partner in september 2017

Voor kinderen veel te doen in de omgeving

Ellen,
    29-9-2017

Wij zijn de eerste van onze vakantie begonnen met 1 week op droomparken met ons zoontje.

Het park is kleinschalig, intiem en rustig. Voor kinderen niet héél veel activiteit op het park maar wij als ouders hebben echt de rust gevonden om te ontspannen!

In de omgeving is genoeg variatie voor kinderen. Wij zijn naar Toverland, Irrland en Billybird geweest.

Dus een leuke vakantie waarbij ons zoontje elke dag plezier had en wij opgeladen naar huis zijn gegaan.

Gereisd met jonge kinderen in september 2017

Geweldig genoten we zullen zo weer gaan

Bianca en Frank,
    8-9-2017

Het was een heel warm welkom bij binnenkomst, het was super schoon ruime chalet en een heerlijk verblijf je kan daar ook uren wandelen door de bossen met de hond of heerlijk fietsen / hardlopen wat wij graag deden

Dus al met al voor herhaling vatbaar

Gereisd met partner in september 2017

Fijn huisje in een mooie omgeving

Fam. Kuijpers,
    4-8-2017

Ondanks dat wij niet al te best weer hadden hebben wij kunnen genieten van onze vakantie in de Maasduinen.

Wij zijn naar outlet-centrum Roermond geweest, een dagje naar Düsseldorf gegaan, de thermaalbaden in Arcen en hebben lekker gegeten in de brasserie op het park.

Het personeel op het park is vriendelijk en het park ziet er verzorgd uit.

Het huisje is netjes en gezellig ingericht dus wij vonden het niet erg om door het slechte weer veel binnen te moeten zitten.

Wij komen graag nog eens terug!

Gereisd met partner in juli 2017