Reviews over Barvaux

Fantastic stay at this chalet

Arthur,
    27-2-2018

Het chalet is ruim uitgerust voor zowel volwassenen als kinderen. Er zijn zelfs 2 Playstations aanwezig voor het nodige vermaak. Speciale aandacht voor de hottub en de sauna. Dit maakt het verblijf extra aangenaam.

geweldig

artemisia kermt,
    12-4-2017

Zalige chalet,,,proper en vriendelijke mensen, we hebben echt genoten van de sauna en bbq op hun terras en helemaal niet duur

Genoeten, alles was aanwezig!

Jan Dowez,
    29-1-2017

Hebben een zeer leuk verblijf gehad in de chalet. Voor de kinderen is er voldoende te doen met de play stations, de speeltuin etc... De volwassenen konden ook rustig eten terwijl de kids naar een filmpje keken :) De wellness is een grote troef! De gezinskamers konden wij erg smaken. Heel de chalet is verzorgd en netjes, er was een leuke ontvangst en de uitrusting is super. Wij komen zeker terug!

Zalig weekend, alles was aanwezig om te genieten.

Jan Dowez,
    29-1-2017

Heel fijn en compleet chalet met alle ruimte !

munckhof28,
    18-5-2016

Heerlijk veel ruimte om met volwassen kinderen die de deur al uit zijn op vakantie te gaan. Twee badkamers en heel ruime slaapkamers, zelfs een derde toilet. Sauna aanwezig, hebben we niet gebruikt omdat we mooi weer hadden. Wasmachine en droger aanwezig.

Heel grote tuin waar honden kunnen spelen naar hartenlust. Gezellig ingericht chalet. Keukenbenodigdheden ruim aanwezig evenals stoelen voor buiten, ligstoelen, BBQ. Op de 1e verdieping extra TV hoek. Spellen en video's aanwezig.

Ligging is een eindje buiten het dorp Barvaux. Je kunt er in een half uur naar toe lopen .

Als je een houten chalet boekt dan weet je dat het ietwat gehorig kan zijn, stel je daarop in.

Streng in afval scheiden maar dat doe je thuis toch ook? Aldi in het dorp en enkele andere supermarkten.