Reviews over Barvaux

Super relax! Genieten en spelen!!

Jan Dowez,
    12-2-2019

We hadden schitterend weer en dan is het er absoluut genieten met het grote terras en leuke tuin. De kids genoten van het warme water van de hot tub. Als het 's avonds wat kouder werd was de sauna een super troef terwijl de kids met de playstations aan het spelen waren. Hier komen we zeker terug!

Gereisd met vrienden in augustus 2018

Leuk huis

Yarne,
    9-2-2019

Leuk huis en vriendelijke uitbater, we hebben een geweldig verblijf gehad.

Gereisd met vrienden in januari 2019

Fantastic stay at this chalet

Arthur,
    27-2-2018

Het chalet is ruim uitgerust voor zowel volwassenen als kinderen. Er zijn zelfs 2 Playstations aanwezig voor het nodige vermaak. Speciale aandacht voor de hottub en de sauna. Dit maakt het verblijf extra aangenaam.

Gereisd met vrienden in Thu Feb 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

geweldig

artemisia kermt,
    12-4-2017

Zalige chalet,,,proper en vriendelijke mensen, we hebben echt genoten van de sauna en bbq op hun terras en helemaal niet duur

Gereisd met vrienden in april 2016

Zalig weekend, alles was aanwezig om te genieten.

Jan Dowez,
    29-1-2017

Hebben een zeer leuk verblijf gehad in de chalet. Voor de kinderen is er voldoende te doen met de play stations, de speeltuin etc... De volwassenen konden ook rustig eten terwijl de kids naar een filmpje keken :) De wellness is een grote troef! De gezinskamers konden wij erg smaken. Heel de chalet is verzorgd en netjes, er was een leuke ontvangst en de uitrusting is super. Wij komen zeker terug!

Gereisd met vrienden in januari 2017