Altenmarkt im Pongau

We hebben een aantal aanbieders voor Altenmarkt im Pongau voor je op een rij gezet:

Reviews over Altenmarkt im Pongau

Fantastisch en gezellig

Fam. Schenk/Kroon/Smits/Stuifmeel,
    2-1-2017

Prima bedden, smaakvolle inrichting, genoeg badlinnen, aan rustige weg en toch zeer centraal. Wij hebben geen gebruik van skibus gemaakt maar gingen met eigen vervoer.

Gereisd met vrienden in december 2016

Een super mooi chalet aanrader

Stichting Qco,
    12-8-2016

In de zomer naar Altenmarkt, Chalet Haus Holland met een groep mooie mensen. We kregen een aller hartelijkst ontvangst.

De keukens waren prima in orde, wat met een groep van 15 heel welkom is.

Joris en Djamilla hebben er alles aan gedaan om ons een goed gevoel te geven, niets was teveel.

De bedden zijn nieuw en liggen heerlijk. Er is in de omgeving in de zomer veel te zien en te doen.

We zijn met een voldaan gevoel huiswaarts gereden. Dit chalet is zeker voor herhaling vatbaar. Veel dank voor Joris en Djamilla. En zeker voor komende gasten een aanrader.

Gereisd met vrienden in augustus 2016

Super huis voor een groot gezelschap

Ada,
    14-3-2015

Heerlijk huis gelegen in de nabijheid van veel pistes. Super veel sneeuw en zon gehad.

Super mooi en schoon huis. Vriendelijke eigenaren. Aanrader!

Gereisd met vrienden in maart 2015

Geslaagde vakantie in het gezellige Altenmarkt.

Fam. Braat-Van den Bergh,
    24-8-2013

Mooi,ruim en netjes huis. Ideaal voor een geslaagde vakantie.Prachtige keuken met alles erop en eraan. Slaapgelegenheid perfect in orde.

Huis is gelegen in een rustige omgeving en toch op loopafstand van het dorp. Vanuit Altenmarkt kan man veel trips ondernemen oa : ijsgrot en kasteel in Werfen,zoutgrot in Hallein,Krimmler waterval in Krimml,wandelen naar en rond de Zauchemsee,Salzburg enz.

Eetgelegenheden zijn er genoeg en voor een schappelijke prijs.

Gereisd met vrienden in augustus 2013

Geweldig mooi chalet voor 12,16 of 28 personen.

jorisbuijs,
    10-3-2013

Wat een prachtig appartementencomplex met grote skistal. Wat mij opviel is dat alles er zo schoon en verzorgd uitzag. Er was zelfs een ruimte om te wassen en te drogen. Het chalet is verdeeld in 2 aparte appartementen een voor 12 pers. en een voor 16 pers. met grote open keukens. We konden zelfs met 28 man ontbijten aan 1 tafel helemaal top! Ook hadden we allemaal een TV op de kamer. Diverse gebieden in 5 tot 15 minuten te bereiken, zoals: Altenmarkt, Schladming, Dachsteinergletcher, Zauchensee en Flachau, meer dan 80 liften en ruim 200 km pistes.De langlaufpiste loopt direct achter het huis. Het chalet ligt op 5 minuten lopen van het centrum met supermarkten vele winkeltjes en leuke restaurants.Wij waren met 28 familieleden en kennissen en hebben nu alweer voor het volgend jaar gereserveerd. Helemaal te gek appartement.

Gereisd met vrienden in januari 2013