Reviews over Alpbach

Fantastisch huis voor 2 gezinnen

Corne,
    5-3-2010

Het huis is erg leuk met de oefenpiste voor de deur. Leuk voor de kinderen om te sleeen of een beetje te skieen. Om naar het skigebied te gaan moet je met de bus (op 1 minuut lopen) of met de auto. In het dorp zijn voldoende restaurantjes en eetgelegenheden waar je niet hoeft te reserveren. Er is voldoende capaciteit(nagenoeg geen Apres Ski). De liften in het skigebied en de pistes waren wel erg vol met wachttijden tot gevolg. Voor een vakantie met kleine kinderen is Alpbach leuk, maar in de carnavalsvakantie wel een beetje druk. Het huis daarentegen is een echte aanrader. Familie Seidner zijn gastvrije mensen.

Prachtig huis, Schitterend omgeving!

Henk te Platte uit Broek op Langepolderdijkje,
    28-8-2008

Dit huis heeft alles om een onvergetelijke wintersportvakantie te beleven...!! Wat ook byzonder is, is dat er honden zijn toegesteen. Kortom, geweldig!!!!