Vakantiehuis Deluxe Vacation Home on lake Laberge

Vakantiehuis Deluxe Vacation Home on lake Laberge

Vakantiehuis

1 review over Vakantiehuis Deluxe Vacation Home on lake Laberge in het Nederlands

Schitterend huis met prachtig uitzicht

R. van der Linden
28-5-2010

Op een mooie plek aan het Lake Laberge geweldig mooi huis met alles erop en eraan. voor boodschappen in Whitehorse moet je wel 3 kwartier rijden.

Gereisd Met oudere kinderen in Fri Aug 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Vakantiehuis info

Nog geen informatie beschikbaar over Vakantiehuis Deluxe Vacation Home on lake Laberge

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Deluxe Vacation Home on lake Laberge in Whitehorse, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Deluxe Vacation Home on lake Laberge zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Acties

Acties voor Vakantiehuis Deluxe Vacation Home on lake Laberge