Reviews over Whitehorse

Van harte aanbevolen

RZ,
    19-7-2015

Blue Jay Suites ligt in een rustige groene wijk, op tien minuten autorijden van het centrum van Whitehorse. De supervriendelijke gastvrouw Reiko (uit Japan) is niets te veel en verwent haar gasten met een uitgebreid ontbijt. Naast twee (prima) standaardkamers is er ook nog een suite. Drankjes, snacks, koffie en thee zijn inclusief, evenals wifi.

Goed hotel midden in White Horse

W.H. van Egmond,
    12-8-2014

Goed hotel in centrum alle bezienswaardigheden te belopen, jammer alleen geen kluisje op de kamer, moet alles meeslepen.

redelijk hotel voor goede prijs

yvonnekieft,
    31-10-2013

hotel ligt in centrum Whitehorse, heeft klein parkeerterrein, tegenover museum over oud whitehorse, en dicht bij historische treinstation. kamers hebben iets oudere inrichting maar ruim met goede bedden. min puntje er is in de buurt een soort opvangcentrum, maar echt last hadden wij daar niet van. in de omgeving zijn voldoende restaurants.

Schitterend huis met prachtig uitzicht

R. van der Linden,
    28-5-2010

Op een mooie plek aan het Lake Laberge geweldig mooi huis met alles erop en eraan. voor boodschappen in Whitehorse moet je wel 3 kwartier rijden.

Goed standaard hotel

tania govaert,
    28-5-2010

Door de ligging aan de buitenkant van de stad is het hier een pak rustiger dan in het centrum. Op loop afstand vind je alle attracties van de stad en de oevers van de rivier Yukon, waar de SS Klondike te bekijken is. Voor wie een korte wandeling wil is er het Millennium Tail dat naar de Fish Ladder loopt.

De kamers zijn verzorgd, voldoende groot en voorzien van het standaard comfort.

Dit hotel is ideaal om een rondreis te beginnen/eindigen, maar het spreekt voor zich dat men hier niet langer verblijft.

In het centrum zijn voldoende restaurants om uit te kiezen, maar ons ontbijtbuffet die we wel in het hotel namen was zeker in orde. Ruime parking

Whitehorse scoort een 8,8 uit 10, op basis van 5 reviews