Yukon

We hebben een aantal aanbieders voor Yukon voor je op een rij gezet:

Reviews over accommodaties in Yukon

Van harte aanbevolen

19-7-2015

Blue Jay Suites ligt in een rustige groene wijk, op tien minuten autorijden van het centrum van Whitehorse. De supervriendelijke gastvrouw Reiko (uit Japan) is niets te veel en verwent haar gasten met een uitgebreid ontbijt. Naast twee (prima) standaardkamers is er ook nog een suite. Drankjes, snacks, koffie en thee zijn inclusief, evenals wifi.

Prima hotel

19-7-2015

Op doorreis vanuit Alaska naar Whitehorse overnacht in The Raven. Een prima hotel, kleinschalig met alleen kamers op de begane grond, ruime en schone comfortabele kamers, inclusief gratis wifi en vriendelijk personeel. Ook geschikt voor een langer verblijf als je de tijd hebt om het Kluane Park en de omgeving te verkennen.

Gereisd met partner in juli 2015

Ruim, maar...

12-7-2015

Het leuke van logeren in B&B's is de persoonlijke touch die de gastgevers aan het verblijf geven. De eigenaren van Mukluk Manor waren echter niet erg communicatief. We werden verwelkomd via een briefje op de deur. Pas de volgende ochtend - bij het vertrek - liepen wij gastvrouw Alida toevallig tegen het lijf omdat zij de hond uitliet. Maar een gezellig praatje zat er niet in. De kamers zijn ruim en van alle gemakken voorzien, inclusief wifi. De ligging is prima. Voor een overnachting op doorreis van Whitehorse naar Dawson City vv is het een prima adres.

Sfeervol

11-7-2015

Bombay Peggy's Inn was ooit - in de tijd van de Klondike goldrush - een bordeel. Ruim een eeuw later is het een met zorg gerestaureerd, uiterst sfeervol en zeer comfortabel verblijf met prachtig ingerichte kamers en een gezellige lounge waar de port klaar staat voor de gasten. De ligging met alle bezienswaardigheden op loopafstand is perfect. De Inn heeft wel een bar maar geen restaurant, maar daarvoor zijn voldoende gelegenheden op een paar stappen lopen.

Gereisd met partner in juni 2015

Karakteristiek hotel midden authentiek plaatsje

W.H. van Egmond,
    12-8-2014

Zeer apart hotel midden in historisch stadje, alle elementen van vroeger zijn behouden, zeer goed gerestaureerd. alle bezienswaardigheden zijn te belopen, de houten trottoirs en ongeasfalteerde straten geven het stadje een bijzonder aanblik

Gereisd met vrienden in juli 2014