Saskatoon

Vakantie in Saskatoon

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

vakanties Saskatoon

Reviews over Saskatoon

• 9Wijnie Visser-Blitterswijk05-09-2015

Prachtige omgeving en zeer vriendelijke mensen.

Mijn neef en zijn gezin wonen sinds 6,5 jaar in Quill Lake, zuid van Saskatoon. Mijn man en ik bezochten hen begin augustus en hebben genoten. In de zomer is het daar goed toeven, de prairies zijn begroeid met koren- en koolzaadvelden. Ook schoon water uit de kraan en in restaurants kun je heerlijk eten. Bovendien zijn de wegen goed en heerlijk rustig! De vlucht van Air Canada vanaf Amsterdam naar Toronto en daarna naar Saskatoon was ook prima. Voor de zomer is dit echt een aanrader!

• 8Uitgaanslevenn
    • 10Cultuur
    • 9Omgeving
    • 10Sfeer in stad
    • 9Zorg voor natuur

Gereisd met partner in augustus 2015

• 10Malgorzata08-09-2008

Wspaniale

Przyjazny kraj, wielka zyczliwosc mieszkancow Saskatoon. Bardzo dogodne podrozowanie po miescie (autobus) i poza (wypozyczalnie samochodow i bliskie sasziedztwo lotniska).Pokazy na Universytecie Saskatchewan.Wystepy w teatrze Brodway (Savage Grace my Winnipeg -Aug 29), Jazz Fesival (20-29 June -Robert Gray, Pink Martini, supprt Gillian Snider!!), tarta w Calories, zapachy ziol wieczorem z pobliskich pol, zachody slonca wyjatkowe ajkby palilo sie niebo.piekne , nieznane Europejczykom miejsce gdzie spotkac mozna bardzo czesto prawdziwych rdzennych mieszkancow - Indian.

• 8Uitgaanslevenn
    • 10Cultuur
    • 10Omgeving

Gereisd met partner in juni 2008

• 8vennedunker20-08-2006

familiebezoek, bijkletsen, verder niet veel gezien.

Alleen gereisd in juli 2006