Hotel Regina Inn & Conference Centre

Hotel Regina Inn & Conference Centre

Weer vandaag5°-6°
6,5

We hebben een aantal aanbieders voor Regina Inn & Conference Centre voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Regina Inn & Conference Centre in het Nederlands

Goede kamer. Het canadese eten is niet mijn liefhebberij. Ontbijt met eieren voldoende te krijgen...

Gereisd zakelijk in september 2012

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Regina Inn & Conference Centre in Regina, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Regina Inn & Conference Centre zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.