Weer vandaag2°-5°
Hotel Days Inn Regina Airport West

We hebben een aantal aanbieders voor Days Inn Regina Airport West voor je op een rij gezet:

Nog geen reviews over Hotel Days Inn Regina Airport West

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Shuttle bus vanaf vliegveldBetaald

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Days Inn Regina Airport West in Regina, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Days Inn Regina Airport West zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.