Hotel Temple Gardens Mineral Spa Resort

We hebben een aantal aanbieders voor Temple Gardens Mineral Spa Resort voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Temple Gardens Mineral Spa Resort

Relax-Rejuvenate-Recharge

LordLucan
14-6-2017

Beautiful property, wonderful atmosphere, incredible waters!! It is pricey but definitely worth it if you want a quiet getaway. Ask for a room that has been remodelled if possible. Guest services are wonderful!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Temple Gardens Mineral Spa Resort in Moose Jaw, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Temple Gardens Mineral Spa Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Temple Gardens Mineral Spa Resort scoort een 10 uit 10 op basis van 1 reviews.