Reviews over Saint-Gedeon

entree heeft een goede uitstraling, het desk personeel is

A. de Bruin,
    30-8-2007

entree heeft een goede uitstraling, het desk personeel is voorkomend en behulpzaam

kamers o.a.met kamers waar twee dubbel bedden is staan is hoog van kwaliteit, scheiding tussen roken en niet roken.

ontbijt wordt in de lobby geserveerd met een buffet, kan ter plaatse gebruikt worden of mee geneoemn naar kamer.

Motel kent twee vrdiepingen en heeft een luxe uitstraling Motel gelegen an een dooggaande verkeersweg maar gelet op de dubbele beglazing is dit geen bezwaar. Kamers zijn voorZien van een airco. die snachts wel enig geruis geven

Parkeren beganegrond direct aan de kamer en daar bereikbaar.

Eerste verdieping parkeerd elders op het terrein en bereikbaarheid via eigen ingang danwel met electronisch sleutel