Hotel Michel Doyon

Hotel Michel Doyon

Kleine hotelsWeer vandaag27°15°

We hebben een aantal aanbieders voor Michel Doyon voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Michel Doyon in het Nederlands

Prima ligging, netjes, lekker ontbijt!

Alexander Hof
12-10-2010

Aangekomen in ons hotel “Hotel Auberge Michel Doyon” wachtte onvriendelijk personeel op ons. Misschien was ons lontje ook wel wat kort door de vermoeiende reis… De man achter de balie sprak geen Engels en deed zeker niet zijn best om behulpzaam te zijn. Met moeite gaf hij aan dat de pc stuk was en de betaling daardoor niet kon plaatsvinden. Morgen ochtend graag! Even later kwamen we terug bij de receptie met een vraag over wireless Internet… Moesten we ineens betalen. Antwoord over het wireless internet hebben we nooit gekregen. Verder was Michel Doyon super overigens: prima kamer met een lekker en schoon bed, goede ensuite douche cabine met een stevige straal en een prettige Airco unit. Het ontbijt was iedere ochtend iets om naar uit te kijken, erg lekker geroosterd brood met zoet beleg naar keuze, melk, jus, koffie en vele soorten cornflakes. De ligging van de accommodatie is prima. Bus 7 gaat iedere tien minuten naar het centrum. Lopend is het een half uur naar het centrum.

Gereisd Met partner in Fri Sep 03 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Gratis wifiOp de kamer

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Magnetron, Strijkijzer, TV

• ReceptieExpress check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• Adres1215 chemin Ste-Foy G1S 2N1(toon op kaart)
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Michel Doyon in Quebec City, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Michel Doyon zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.