Bed and Breakfast Petite Auberge Les Bons Matins

BedAndBreakfastWeer vandaag26°13°

We hebben een aantal aanbieders voor Petite Auberge Les Bons Matins voor je op een rij gezet:

1 review over Bed and Breakfast Petite Auberge Les Bons Matins in het Nederlands

Topper!!

Anje
18-9-2009

Ons verblijf in Les Bons Matins zullen we nooit vergeten. Wat een super accommodatie, midden in het centrum. Beleef het leven in Montréal zoals een inwoner van deze stad dat doet. Les Bons Matins is gesitueerd in 4 woningen à la Full House en men wordt hier echt verwend. Mooie, schone kamers, super ontbijt, leuk personeel. Wij kunnen geen minpunt vinden. Een ideale locatie, dichtbij de metro, om de stad te gaan ontdekken!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Petite Auberge Les Bons Matins in Montreal, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Petite Auberge Les Bons Matins zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Petite Auberge Les Bons Matins scoort een 10 uit 10 op basis van 1 reviews.