Hotel Holiday Inn Select Montréal Centre-Ville

Hotel Holiday Inn Select Montréal Centre-Ville
9,5

We hebben een aantal aanbieders voor Holiday Inn Select Montréal Centre-Ville voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Holiday Inn Select Montréal Centre-Ville in het Nederlands

Het Holiday Inn ligt aan de rand van China Town en op loopafstand van de Basilique Notre Dame. Ook het donw town winkel centrum is goed aan te lopen. Het hotel zélf is geweldig met een fraaie vijverpartij (Chinese stijl) en prachtige kamers. Vooraf hadden we niet gepland hier te overnachten, maar de (relatief hoge) prijs was het zeker waard!

2007

Hotel ziet er aan de buitenkant misschien niet zo mooi uit, maar binnenin is alles prima. Het werd ingericht in de Feng Shui stijl. Prachtige inrichting, mooie ruime kamers. Lekker ontbijtbuffet ! Je zit midden in het centrum, alles op loopafstand. Een echte aanrader !

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Holiday Inn Select Montréal Centre-Ville in Montreal, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Holiday Inn Select Montréal Centre-Ville zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Holiday Inn Select Montréal Centre-Ville scoort een 9.5 uit 10 op basis van 2 reviews.