Hotel Four Points by Sheraton Montreal Airport Dorval

Airport hotelWeer vandaag-3°-9°

We hebben een aantal aanbieders voor Four Points by Sheraton Montreal Airport Dorval voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Four Points by Sheraton Montreal Airport Dorval in het Nederlands

Echt een keurig hotel, klasse

MHR70
11-6-2010

Wij waren hier in juni 2003, het was onze start voor een eigen trip in Canada(huwelijksreis). We zijn in montreal begonnen omdat daar de Formule 1 race was. Daarna zijn we nog ene paar dagen gebleven om o.a. het centrum en Old Montreal te bezoeken met o.a. de Notre Dame. Montreal is mss ietwat Frans gekleurd maar het is een prachtige stad. De trip van t hotel naar de stand was prima te doen met bus en metro en de Canadezen zijn uitermate vriendelijk mensen. Het hotel had prima tips voor ons en een mooie Ferrari van Gilles Villeneuve voor de deur. de foto's volgen nog.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Four Points by Sheraton Montreal Airport Dorval in Montreal, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Four Points by Sheraton Montreal Airport Dorval zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Acties

Acties voor Hotel Four Points by Sheraton Montreal Airport Dorval