Hotel Delta Montreal

KinderhotelWeer vandaag-8°-24°
7,8

Laatste review

De stad is momenteel een grote werf.

Jean-Claude Raes,
26-6-2016

Drukke omgeving en lawaaierig door de vele werken die er momenteel gedaan worden.

Kenmerken
Animatie programma
Huisdieren toegestaan
Airco
Restaurant

4 reviews over Hotel Delta Montreal in het Nederlands

De stad is momenteel een grote werf.

Jean-Claude Raes
26-6-2016

Gedateerd zakenhotel

Ludwig
26-8-2012

Voor bezoek aan een conferentie werd ik geboekt in het Delta Hotel. Qua ligging redelijk tov luchthaven, conferentie centrum en winkels voor de nodige souveniers. Echter het hotel is niet echt meegegaan met de tijd en de accomodaties en faciliteiten hebben duidelijk te leiden gehad van slijtage. Er zijn drie ruimtes om te eten en/of drinken. De ontbijt ruimte met zelfbediening, een bar en een echte disco/sportsbar/ kroeg. Van deze laatste ruimte kon ik niet precies achterhalen wat de bedoeling was maar trok erg apart publiek uit de lokale bevolking. Zo kwam er een bruidspaar met gevolg binnen en zetten hun feest verder.

Kortom dit hotel is zeker zijn prijs niet waard.

Mooi hotel

Hester
9-5-2010

Goed hotel met fijne bedden. Lekker dicht bij het centrum en met een parkeergarage onder het hotel. Zeker voor herhaling vatbaar

zeer fijn hotel

Pauline
6-4-2010

Hotel Delta Montreal is een zeer fijn hotel. Ruime kamers met fijne bedden en vriendelijke behulpzame mensen. Er zijn in het hotel mogelijkheden om te zwemmen, te ontspannen of te sporten. Het hotel ligt midden in het centrum en bij de metro.

We hebben een aantal aanbieders voor Delta Montreal voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Delta Montreal in Montreal, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Delta Montreal zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.