Hotel Comfort Hotel & Suites Downtown Montreal

HotelWeer vandaag16°10°

1 review over Hotel Comfort Hotel & Suites Downtown Montreal in het Nederlands

Met vrienden

Redelijk hotel voor 1 nacht.

Arjen
19-7-2011

Redelijk hotel, gelegen buiten het echte centrum. Het hotel is geheel gerenoveerd. Ruime kamers, compleet ingericht. Kleine badkamer met een mini-wastafel, wel een ligbad. Koffiezetapparaat aanwezig. Goede bedden. De kamers worden centraal verwarmd/aircondiotioned; je kunt dit dus niet zelf regelen. Het ontbijt (self-service)is zeer eenvoudig. Voor groepen wordt een aparte zaal gebruikt met minder service, dranken en keus in voedsel. De omgeving is niet erg inspirerend voor veel toeristen: allerlei sexwinkels en ook de gay-zone is vlakbij. Naast het hotel ligt het busstation. Ook vlakbij is een metrohalte. Het hotel is m.n. voor bussen slecht bereikbaar. Loopafstand naar het centrum: ten minste 25 minuten. Redelijk hotel voor 1 nacht.

N.B. Op de plattegrond op deze site is de locatie verkeerd aangegeven. De Rue St. Hubert ligt veel oostelijker, evenwijdig aan de Rue Bern.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Comfort Hotel & Suites Downtown Montreal in Montreal, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Comfort Hotel & Suites Downtown Montreal zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.