Hotel Auberge Montréal Espace Confort

Canada, Quebec, Montreal

7.7Goed

Hotel Info

Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Auberge Montréal Espace Confort voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Auberge Montréal Espace Confort

• 7Joke05-02-2011

Prima ligging

Dit hotel ligt in de studentenwijk van Montreal, er zijn volop eetgelegenheden in de buurt. Op straat is het heel gezellig.Wij vonden de sfeer in het hotel wat vreemd, bij de balie sprak men vaak Spaans, onze boeking was kwijt, en onze- modern ingerichte en complete- kamer was nogal klein. Ons bed was een soort twijfelaar, men deelde ons mee dat alle 2-persoonsbedden deze afmeting hadden en er waren geen andere kamers - met aparte bedden- beschikbaar (omdat de boeking kwijt was). Het ontbijt was goed.

• 8Rob23-10-2010

Prima hotel

Eenvoudig maar prima hotel met vriendelijk personeel. Het ontbijt is niet heel uitgebreid maar wel voldoende en onze kamer was ruim en schoon. De ligging is perfect, aan een drukke gezellige straat met veel restaurants en barretjes. Ook de vele bezienswaardigheden liggen op loopafstand.

Met oudere kinderen

• 8Theo en Yvonne04-10-2007

De auberge ligt in de levendige straat Rue St-Denis. Van de vele barretjes en restaurantjes hoor je niets op de kamer. De kamers hadden iets groter gekunt. Je kunt kamers huren met gedeelde- of privé badkamer.Ontbijt is goed met als hoogtepunt vers gebakken croissantjes. Oude haven en binnenstad op loopafstand bereikbaar ( 10 á 15 minuten)

0 tips over Hotel Auberge Montréal Espace Confort

0 vragen over Hotel Auberge Montréal Espace Confort