Hotel Anne ma soeur Anne Hotel Studio

HotelWeer vandaag23°11°

We hebben een aantal aanbieders voor Anne ma soeur Anne Hotel Studio voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Anne ma soeur Anne Hotel Studio

Umgeben von Lokalen und Boutiken!

Brigitte Neubauer
22-9-2008

Gute Lage; ca. 10 Gehminuten von Metro; sauber; etwas kleine Zimmer, aber mit Kochmöglichkeit und Kühlschrank; Viele Stufen zu bezwingen; durch angrenzenden Jazzkeller bis 23 Uhr Musik! Sehr freundliches Personal.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Anne ma soeur Anne Hotel Studio in Montreal, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Anne ma soeur Anne Hotel Studio zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Anne ma soeur Anne Hotel Studio scoort een 7 uit 10 op basis van 1 reviews.