Hotel Dutch Inn

Kleine hotelsWeer vandaag-5°-12°
Hotel Dutch Inn

We hebben een aantal aanbieders voor Dutch Inn voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Dutch Inn in het Nederlands

Super onthaal en vriendelijk personeel!

Anne,
13-4-2018

Super verwelkomt bij het aankomen, hulp bij het dragen van de koffers naar boven.

Ze zijn er enorm kind vriendelijk, altijd bezig tegen je kind.

Ontbijt was zeer beperkt, maar voldoende. Dagelijkse housekeeping. Soms werd dit vergeten, maar als je het ging vragen kwamen ze meteen.

Bij het laatste ontbijt, kreeg de dochter een prachtige knuffel vos.

Het hotel had ook vaste bewoners.

Gereisd met jonge kinderen in maart 2018

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Dutch Inn in Charlottetown, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Dutch Inn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.