Pension Algonquin Dream Catcher Motel

Meer pension info

1 review over Pension Algonquin Dream Catcher Motel

• 9sylvievdbiezen10-05-2013

Prima motel vlakbij het Algonquin Park

Ideale ligging. Het motel is zeer nieuw. Voorzien van flatscreen tv en koelkastje. Erg netjes en schoon. De douche bevindt zich niet in de badkamer, maar in de slaapkamer. Op een paar km. afstand van het Algonquin Park. In de plaats Whitney zelf is een mooi en gratis strandbad te vinden. Bij het motel is een BBQ aanwezig waar je gebruik van mag maken.

Gereisd met partner in juli 2012

1 tip over Pension Algonquin Dream Catcher Motel

• sylvievdbiezen, 10-05-2013

Algonquin Park Vuilnisbelt achter de heuvel van het motel: beren spotten. Vraag om informatie bij de eigenaar. Strandbad in Whitney

0 vragen over Pension Algonquin Dream Catcher Motel

Pension info