Hotel Victoria

Hotel Victoria

We hebben een aantal aanbieders voor Victoria voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Victoria in het Nederlands

2006

Leuk hotel maar wel een beetje kleine lift

agnieta
11-7-2006

Leuk hotel maar wel een beetje kleine lift. Kamers zijn voor de rest netjes en schoon. Beneden in het hotel zit een uitstekend restaurant voor ontbijt en lunch, zeer vriendelijke bediening en goed eten. Op loopafstand diverse andere restaurants.

Gereisd Met vrienden in Thu Jun 01 2006 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Koelkast, Koffie en thee, Strijkijzer

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte
  • Overige servicesConcierge, Geld wisselen mogelijk, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Victoria in Toronto, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Victoria zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.