Hotel The Cosmopolitan

• Fantastisch / fenomenaal: 8+

Super hotel

Joop
2-11-2012

Als je door het straat je loopt, valt het niet op: smal maar zeer hoog. Prachtige kamers met keuken, twee tv's, ruime living. Prachtig uitzicht vanaf de 18 verdieping. Gezellige bar! Personeel is zeer behulpzaam en zeer vriendelijk.

Goeie locatie, fijne kamer

Barbara
1-8-2011

Weinig op aan te merken, alleen was housekeeping vergeten dat we er waren :-) Geen verschoonde kamer en handdoeken enzo dus... Uiteindelijk prima opgelost. Grappig dat je elke dag wierook krijgt, waarvan je zelf de geur kunt kiezen en steentje op je kussen met allerlei prettige werkingen :-) Front desk is ontzettend vriendelijk en behulpzaam!

Super hotel!

Nicole
27-4-2009

The Cosmopolitan is een boutique hotel. Gevestigd in een heel klein zijstraatje van Yonge Street, middenin het zakendistrict. Op loopafstand vele mogelijkheden om te onbijten.

Kamers zijn super: de badkamer heeft een heerlijke grote douche (geen bad). Ook een volledige keuken. In de suites 2 tv's: 1 in slaapkamer en 1 in woonkamer. Vanaf de hogere etages super uitzicht als je aan lake-side zit (alhoewel er veel nieuw gebouwd wordt nu dus maar afwachten of dit zo blijft).

Het is heel trendy; toen wij er de 1e keer waren verbleef o.a. Queen Latifah er...

Heel aardig personeel, alles kan. Dichtbij theater als je naar musical wilt, ook loop je zo naar Eaton Center. Parkeren in garage om de hoek, goed betaalbaar.

We hebben een aantal aanbieders voor The Cosmopolitan voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel The Cosmopolitan in Toronto, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel The Cosmopolitan zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel The Cosmopolitan scoort een 9.25 uit 10 op basis van 4 reviews.