Hotel Sheraton Gateway

Hotel Sheraton Gateway

Airport hotelWeer vandaag3°-5°
6,4

We hebben een aantal aanbieders voor Sheraton Gateway voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Sheraton Gateway in het Nederlands

Grote kamer maar prijzig

Dave,
4-10-2017

Vanwege 11 uur vertraging op onze vlucht naar Toronto stonden we om 1 uur 's nachts doodmoe op de luchthaven aldaar. Uit noodzaak maar een kamer geboekt bij dit hotel. Een tweepersoonskamer moest €285 kosten en voor dat geld moest onze dochter op een fauteuil slapen, geen slaapbank op de kamer. Grote kamer echter gedateerd en onfris, vermoedelijk was roken er voorheen toegestaan. Ontbijt is a la carte, dit was voortreffelijk maar niet bijzonder voordelig. Uitzicht op de runway of aan de andere kant een parkeerplaats. Goede ad hoc oplossing maar er zijn in de omgeving vermoedelijk betere hotels voor minder geld te vinden.

Gereisd met jonge kinderen in september 2017

Direct bij het vliegveld.

Walter & Jeanette
18-11-2010

Dit hotel ligt op het vliegveld zelf, je loopt binnendoor naar terminal 3, en via een treintje (5 min) naar terminal 1. Perfect als je vroeg moet vliegen. De kamers zijn groot, met een breed maar beetje zacht bed. Badkamer is wat klein. Zowel in de bar als in het restaurant kun je ook prima eten. als je meerdere dagen in Toronto blijft, is een ander hotel te overwegen, want een taxi downtown kost je $ 50.

Gereisd met partner in november 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sheraton Gateway in Toronto, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sheraton Gateway zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.