Hotel One King West Hotel & Residence

1 review over Hotel One King West Hotel & Residence in het Nederlands

Prachtig hotel met historie

nelbossie
21-6-2012

Dit hotel heeft de perfecte locatie in downtown Toronto. Het is gevestigd in een oud bankgebouw, daarnaast is een wolkenkrabber gerealiseerd, het moderne del van dit hotel uit de topklasse. Hier logeren is een belevenis. De suites zijn ruim en voorzien van een keukentje. Zeker wanneer je met kleine kinderen reist, zoals wij, is dat heel praktisch. In het souterrain kan je een bezoek brengen aan de originele bankkluis, leuk detail. Via het souterrain krijg je ook toegang tot The Path, het 27 km lange ondergrondse wandel/winkel gebied van Toronto.

Gereisd met jonge kinderen in september 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel One King West Hotel & Residence in Toronto, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel One King West Hotel & Residence zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.