Hotel Intercontinental Centre

Hotel Intercontinental Centre

Kinderhotel, ZorghotelWeer vandaag3°-5°
8,7

We hebben een aantal aanbieders voor Intercontinental Centre voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Intercontinental Centre in het Nederlands

Uitstekende kamers, verder ietwat gedateerd

rdevries,
20-11-2017

Dit Intercontinental heeft uitstekende kamers met stereo en perfecte bedden. De ligging is perfect, je kunt alles lopend doen in deze gave stad. De lobby is zeer ruim en daardoor ietwat onpersoonlijk, het lijkt een beetje een conferentieruimte. De reden om voor een Intercontinental te kiezen zijn toch meestal wel de spafacilteiten. Die vallen hier dus enigszins tegen omdat ze ietwat gedateerd zijn. Je krijgt het gevoel dat deze binnen enkele jaren flink op de schop gaan: Het zwembad ziet er gedateerd uit (meer dan 20 jaar oud)

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Prima hotel

Kampman
22-10-2010

Gelegen naast het Metro Convention Centre, welke binnendoor te bereiken is. Aan de 'goede' kant van het hotel heb je uitzicht over de CN Tower en Lake Ontario. De kamers zijn ruim met heerlijke bedden. Het ontbijtbuffet is uitgebreid met gelukkig meer dan alleen maar zoete broodjes. De binnenstad met winkelcentra ligt op loopafstand.

Gereisd zakelijk in oktober 2010

Prima hotel met een uitstekende ligging

F van Es
27-8-2010

Prima hotel.Goed ontbijtbuffet.Prima ligging met uizicht op Union Station of de CN Tower.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2010

• Eten en drinkenBrunch, Lunch

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Intercontinental Centre in Toronto, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Intercontinental Centre zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.