Hotel Downtowner Inn Toronto **

Hotel Downtowner Inn Toronto **

Hotel Downtowner Inn Toronto
Hotel Downtowner Inn Toronto

We hebben een aantal aanbieders voor Downtowner Inn Toronto voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Downtowner Inn Toronto in het Nederlands

Prima voor 1 nacht

Anja Spijker, 23-2-2009

Prima hostel om 1 nacht te verblijven. Kamers erg éénvoudig en klein. Wij hadden een kamer voor maximaal 6 personen geboekt. Met de overige personen in deze kamer moesten wij 2 douches en 1 toilet delen. Het was absoluut niet luxe, en dat valt ook niet te verwachten voor de prijs die je ervoor betaald. De ligging is helemaal super. Op 5 á 10 minuten loopafstand ligt het Eaton Shopping Center, en het metrostation. Van daar uit kan je heel makkelijk naar de overige bezienswaardigheden.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Downtowner Inn Toronto in Toronto, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Downtowner Inn Toronto zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Downtowner Inn Toronto scoort een 6 uit 10 op basis van 1 reviews.