Hotel Days Inn Toronto East Lakeview

We hebben een aantal aanbieders voor Days Inn Toronto East Lakeview voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Days Inn Toronto East Lakeview in het Nederlands

Nooit meer.

Margreet
19-8-2011

Days Inn Toronto East Lakeview. Het hotel ligt ver van het centrum. kamers zijn redelijk, goede airco aanwezig. Ontbijt: voldoende, maar erg rommelig en zeer eenvoudig. Er is gratis parkeergelegenheid. Publiek was erg lawaaierig en hotelpersoneel trad daartegen niet op. Volgende keer een iets duurder hotel, dit hotel nooit weer.

Gereisd Met partner in juni 2011

Mooie ligging.

nol
5-1-2011

Super ligging aan het meer. Zeer goede uitval wegen. Ben hier verbleven voor mijn werk. Leuke bar. Voor een zeer scherpe prijs.

Gereisd Zakelijk in Thu Apr 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• ZwembadAanwezig, Jacuzzi, Zwembad

• Gratis wifiOp de kamer

• JacuzziAanwezig
  • Huishoudelijke apparatuurKoelkast, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Overige servicesGeldautomaat, Krant

• ParkeermogelijkhedenParkeermogelijkheid voor campers, Parkeerplaats

• BuitensportenGolfbanen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Days Inn Toronto East Lakeview in Toronto, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Days Inn Toronto East Lakeview zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.