KinderhotelWeer vandaag9°-2°
8,6

We hebben een aantal aanbieders voor Courtyard by Marriott Downtown Toronto voor je op een rij gezet:

8 reviews over Hotel Courtyard by Marriott Downtown Toronto in het Nederlands

Prima hotel!

Daan
8-6-2012

Prima en schoon hotel met een perfecte ligging! Eaton Centre ligt op 10 minuten lopen en CN Tower, Hockey Hall of Fame en China Town op een kwartier/ 20 minuten. Personeel is vriendelijk en behulpzaam. ATM is ook aanwezig, altijd handig. Kamers zijn schoon en groot. Niet gegeten in het hote; om de hoekvan het hotel zitten verschillende restaurants of je kunt eten in de Foodcourt van Eaton Centre.

Gereisd met partner in mei 2012

Super hotel!

Spiekertie
7-10-2011

Super hotel met prima ligging in het centrum van Toronto. Het metrostation en de bushalte zijn op korte loopafstand van het hotel. Zodoende ben je in no-time bij de CN Tower of in het Eaton Centre.

Het receptiepersoneel is heel vriendelijk en behulpzaam. De kamer waarin wij verbleven was heel erg ruim en had 2 tweepersoons bedden. De badkamer is voorzien van een douche in bad en toilet. Wastafel met spiegel en föhn is buiten de badkamer. Na een lange dag slenteren in Toronto kan je heerlijk relaxen in het zwembad. Heb je nog energie over... dan kan je je nog uitleven in de fitnesszaal.

Gereisd met vrienden in mei 2011

Geweldig hotel

Rita
6-7-2011

Dit hotel aan de Yonge straat (de langste straat ter wereld), in het centrum. Problemen met inchecken en toilet werden heel efficient en professioneel afgehandeld. Internet aanwezig in de lobby. Fitness zaal ruime keus. Ruime kamer.

Gereisd met partner in juni 2011

Dit hotel ligt op loopafstand van de metro (5min) en in de buurt van winkelstraten. Het ligt aan Yonge street, de langste straat van Canada. Ter hoogte van het hotel zijn opvallend veel sexshops en lopen er genoeg gasten met baggy jeans ergens op kniehoogte. Het zorgt niet voor een onveilig gevoel, het bevestigd maar weer dat Toronto op Amerikaanse steden lijkt. Ik heb in twee verschillende kamers verbleven in twee torens van het hotel. Op de 2e/3e en 4e verdieping van beide torens kun je nogal last hebben van de apparaten op het dak van de lobby/receptie. Aan de straatkant merk je niks van herrie. Ik melde de overlast bij de receptie en werd van de 4e naar de 20e verdieping verplaatst naar een grote kamer met top uitzicht. Het zwembad is niet heel modern maar voldoet. De jacuzzi is lekker warm. De kleedkamer en de handdoeken service zijn een prettige bijkomstigheid om niet kletsnat de lift in te hoeven stappen. Ontbijt is prijzig maar zeer de moeite waard. uitgebreid, vers en lekker.

Gereisd alleenreizend in oktober 2009
2008

goed hotel met ruime kamers, vriendelijk personeel en goede service. Ontbijtbuffet is een aanrader, veel keuze en verse produkten. Metro ( College - gele lijn ) ligt op ongeveer 400 meter van het hotel.

Gereisd met partner in juni 2008
2005

Het hotel ligt centraal in het centrum. Het personeel is erg aardig en en behulpzaam. De kamers zijn ruim en wij hadden een mooi uitzicht. Als je naar Toronto gaat is dit hotel zeker een aanrader net als de stad zelf!

Gereisd anders in augustus 2005

Het hotel ligt in het noorden van het centrum, metro voor de deur en alles is eigenlijk op loopafstand. Mooie ruime kamers, ontbijt is niet inbegrepen. Goede prijs / kwaliteitsverhouding! Zou er zeker terugkeren.

Gereisd anders in mei 2005

Prima hotel, nette ruime kamers en vriendelijk personeel. Winkels en eetgelegenheden vind je hier "naast de deur". Het loont de moeite om te bellen of te mailen met het hotel om een goede prijs af te spreken.

Superstad !!

Gereisd anders in februari 2005

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Courtyard by Marriott Downtown Toronto in Toronto, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Courtyard by Marriott Downtown Toronto zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.