Hotel Comfort Downtown

KinderhotelWeer vandaag11°2°
Hotel Comfort Downtown
7,4

We hebben een aantal aanbieders voor Comfort Downtown voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Comfort Downtown in het Nederlands

Prima Hotel in centrum van Toronto Hoek Yongstreet

AJM Beersma
15-6-2016

Vriendelijke receptie

Goed ontbijt

Betaald Parkeren $CAD 20 pn.

Beslist de moeite waard. Het hotel is in centrum van de stad aan de Youngstreet.

Mooie stad. Mix van oud en nieuwe. Leuke restaurants en gigantische shopping-malls.

Hop on Hop off is een aanbeveler.

Centraal gelegen hotel

Ron
3-10-2012

Hotel ligt op de hoek van de winkelstraat, onder het hotel is een prive parkeergarage kosten $ 50,00 voor twee dagen. Free wifi alsmede staat er in de lobby een desktop pc met printer gratis te gebruiken. Ontbijt was bij ons inclusief alleen betrof dit wel een zeer mager ontbijt. In het hotel is een goed Japans restaurant aanwezig.Kamer was goed, enigsinds oudbollig maar schoon.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Comfort Downtown in Toronto, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Comfort Downtown zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.