Thunder Bay

Reviews over Thunder Bay

Mooi stadje

Gerton,
    26-5-2017

Prima koa camping vlak voor de stad. Leuk havengebied met grote container schepen. Haventje. Info. Wandelingen en restaurantje. Shopping area zoals in elk stadje met een walmart om de amper weer aan te vullen. Het meer is prachtig. Kortom prima om een dagje te bezoeken

Gereisd met jonge kinderen in april 2017

Relaxed ! en Candeese vriendelijkheid !

heer Koevoet,
    7-7-2012

Het relaxte gevoel dat je krijgt als je deze stad bezoekt geeft je rust. Er zijn genoeg dingen te doen en ook genoeg winkel gelegenheid. De omgeving is mooi heuvelachtig en het schiereiland the sleeping giant is een aanrader !

Gereisd met partner in januari 2012

Hier hebben wij gecampeerd op de stadscamping de dag wij

Nisu,
    7-2-2005

Hier hebben wij gecampeerd op de stadscamping de dag vergeten wij nooit meer het was Canadaday. Een onvergetelijke dag met allerlei festiviteiten, zal ongetwijfeld overal wel zijn, voor groot en klein. Veel eten en vertier met 's avonds heel veel en groots vuurwerk. Het ligt vlak langs een treinbaan. Van deze trein heeft men in zoverre last hij rijdt heel langzaam maar elke 500 meter laat hij horen dat hij eraan komt. Ik denk dat de trein wel een kilometer lang was. Eigenlijk niets van de stad gezien.

Gereisd anders in februari 2005
Thunder Bay scoort een 8,2 uit 10, op basis van 3 reviews