Hotel Howard Johnson Plaza Sudbury

We hebben een aantal aanbieders voor Howard Johnson Plaza Sudbury voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Howard Johnson Plaza Sudbury in het Nederlands

Gedateerd

Joke
21-9-2015

Motel is aan opknapbeurt toe, kamer wel schoon en personeel vriendelijk.Ontbijt was buitengewoon goed, bediening aan tafel en geen plastic tools!,

Stad zeer onaantrekkelijk, in een moderner deel was wel een mooie trail langs het meer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Howard Johnson Plaza Sudbury in Sudbury, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Howard Johnson Plaza Sudbury zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.