Hotel Sheraton Ottawa

8Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Sheraton Ottawa voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Sheraton Ottawa

• 8M. 03-03-2011

Goed hotel alleen erg dicht bij de luchthaven

Goed hotel! Wat ik bijzonder goed vond was het ontbijt! Heerlijke broodjes, vers fruit (ook rood fruit wat je niet vaak ziet). In dit hotel was ook een starbucks koffie winkeltje aanwezig. Tevens was het ook mogelijk om op op je kamer een kopje Starbucks koffie te zetten.

De lokatie is op zich gunstig, alleen als je gaat eten naast het hotel (steakhouse) en je zit buiten dan hoor je om de 2 minuten een vliegtuig overvliegen. Voor het hotel vertrekt er een bus naar een metro station die je verder brengt naar het centrum van Ottawa. Al met al duurt de reis ongeveer een uur.

Het enige minpuntje vind ik de hoogte van de douchekop (!!). Ik ben als Nederlander langer dan de gemiddelde wereldburger en dan is het niet fijn als je moet bukken als je onder de douchekop wilt staan.

Zakelijk gereisd in juli 2010

We hebben een aantal aanbieders voor Sheraton Ottawa voor je op een rij gezet:

0 tips over Hotel Sheraton Ottawa

0 vragen over Hotel Sheraton Ottawa

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• ZwembadBinnenzwembad, Buitenzwembad, Verwarmd, Zwembad

• Gratis wifiOp de kamer

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
      • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
      • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
      • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Wasserette

• ParkerenBetaald

• BuitensportenHiken, Paardrijden