Hotel Best Western Mariposa Inn

Met oudere kinderen

Prima hotel

Rebecca Bos
18-8-2013

Prima hotel als je in de buurt van Yosemite wilt zitten. Het is desalniettemin nog een uur rijden naar het park. Prijs/kwaliteitverhouding is goed, kamers voorzien van alle faciliteiten (kluis, strijkplank/bout, koelkast), hulpvaardige receptionist, klein zwembad (maar o zo fijn na een dag in de stikkende hitte), goed ontbijt.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Best Western Mariposa Inn in Orillia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Best Western Mariposa Inn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.