Hotel Hilton Garden Inn Niagara-on-the-Lake

Hotel Info

• Jacuzzi
  • Sauna
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Hilton Garden Inn Niagara-on-the-Lake voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Hilton Garden Inn Niagara-on-the-Lake

• 9Guido19-05-2012

Goed hotel voor scherpe prijs

In april 2012 een nacht verbleven. Ligt niet in Niagara on the Lake maar circa 15 kilometer ervanaf. Ligt vlak naast de snelweg, maar wij hadden een kamer aan de achterkant dus geen last van gehad. Kamer was schoon, hele hotel overigens. Kamer beschikt over koelkast en wifi. Goed redelijk uitgebreid ontbijt gehad. In de directe nabijheid hebben wij geen restaurantjes kunnen vinden daarom in Niagara on the Lake gegeten. Wij betaalden rond 82 euro inclusief ontbijt voor een nacht, wat een stuk goedkoper was dan andere hotelketens in de regio. Aanrader voor als je hier wilt zijn.

• 7Frieda Spanjersberg31-07-2010

Onze touroperator had ons dit hotel aangeraden, als uitvalsbasis om de Niagara watervallen te bekijken. Het ligt dus aan de Canadese kant, op ca. 20 minuten rijden van de Niagara Falls. Groot hotel, daardoor wat anoniem, maar verder een prima plek. Twee overnachtingen in een 4-persoonskamer. Prima ontbijt, ruime keuze, met door de kok op verzoek klaargemaakte lekkernijen, zoals warme wafels, pancakes, en - voor wie daar 's ochtends al zin in heeft - gebakken aardappelen, etc. Avondeten was wat minder. Overenthousiaste bediening, goedbedoeld, maar het eten was niet heel speciaal. Het dorpje Niagara-on-the-Lake is prachtig: bloemenpracht, koetsjes, heel romantisch. Een goed verblijf voor een paar nachten.

Met oudere kinderen

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
      • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
      • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
      • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
      • Overige servicesGeld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Kluis, Krant, Stomerij, Wasserette

• SaunaFinse sauna

• ParkeermogelijkhedenParkeermogelijkheid voor campers, Parkeerplaats