Niagara On The Lake

We hebben een aantal aanbieders voor Niagara On The Lake voor je op een rij gezet:

vakanties Niagara On The Lake

Reviews over Niagara On The Lake

1 van de leukste dorpen van Ontario

Guido
    19-5-2012

Gezellige dorpjes zoals in Nederland vind je niet snel in Ontario, maar Niagara on the Lake komt een heel eind. Heeft een gezellige hoofdstraat waar in de zomer mooie bloemen bloeien. Verder zijn hier een handvol restaurants en (dure) hotels en B&B's. Verder wat winkeltjes en boetieks. Ligt aan het Ontariomeer, aan de oever is een soort van park waar je kunt ontspannen. Leuk dorp waar het in de zomer druk kan zijn!

Gereisd Met partner in april 2012

Leuk plaatsje

Wiljan
    2-4-2010

In het visitors centre van Niagara wereden we al opmerkzaam gemaakt om dit plaatsje te bezoeken. Dit kan prima als je op de route bent van of naar Toronto. Niagara on Lake ligt aan het Ontariomeer bij de monding van de Niagara. Het is net een poppenhuisjes plaatsje. Overal heel keurig en kleurig onderhouden huisjes. In de hoofdstraat zijn deze huisjes bijna allemaal als winkel ingericht en kan je er van kunst tot kitsch alles kopen. Het plaatsje staat volop in het groen en is rijkelijk voorzien van bloemen.

Gereisd Met vrienden in Mon Sep 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

vriendelijk

J.A. Swinkels
    17-11-2008

Niagara on the Lake een leuk en vriendelijk plaatsje. Hoofdstraat met veel winkeltjes. Je waant je nog in de 19e eeuw met al de oude gebouwen. Buiten het stadje veel wijnbouw en mogelijkheden tot bezichtiging van diverse wijnmakerijen.

Gereisd Met partner in Sun Jun 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Beter dan Niagarra Falls!!!

Charlot
    28-10-2008

Boek je hotel in dit plaatsje en ga met je rental-car een kijkje nemen bij Niagarra Falls! Dit plaatsje is een dotje vergeleken bij het über-kitsch van Niagarra Falls. Niagarra on the Lake heeft een leuk centrum met top restaurants! De omgeving en route naar Niagarra Falls (ca. 15 mile) is overweldigend mooi.

Gereisd Met partner in Tue Oct 28 2008 17:16:46 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prachtige oude en nieuwe huizen, eten lekker, mensen zeer

nancy
    7-11-2005

Prachtige oude en nieuwe huizen, eten lekker, mensen zeer vriendelijk, nieuwe imigranten minder. Alles is duurder geworden, maar nog goedkoper dan bij ons. Leuke feesten Grape, Cherry, Peach etc. En de bekende yard sales of fruit verkoop van eigen stands. Overal airco, wel nodig! Erg druk.

Gereisd Familie in juli 2005
Niagara On The Lake scoort een 8,4 uit 10, op basis van 12 reviews