8,8

We hebben een aantal aanbieders voor Marriott Niagara Falls Fallsview & Spa voor je op een rij gezet:

6 reviews over Hotel Marriott Niagara Falls Fallsview & Spa in het Nederlands

Prachtig zicht op de Horsefall vanuit onze kamer

ftseyen
15-11-2016

Gekozen voor een uitzicht op de watervallen vanuit onze kamer. Het beeld is echt schitterend. De kamer zelf was ruim, confortabel bed en jacuzi. Dus niet de goedkoopste kamer, maar ze was de prijs waard.

Gereisd Met oudere kinderen in september 2016

Riches

Markalistic
22-5-2016

Wat een super hotel. Valet parking, ruime kamers in perfecte staat, luxe badkamer met yacuzzi, heerlijke bedden, direct uitzicht op de Falls vanuit je luie stoel voor het raam en de wifi is snel genoeg om pubers tevreden te houden. Voor de rest heeft het hotel alle voorzieningen zoals een spa/zwembad/fitness, een perfect ontbijt en een gezellige bar (de barman kent zijn (Canadese) wijnen en lokale bieren). Serviceniveau is erg hoog.

Het is geen goedkoop hotel (hoewel de prijzen best mee kunnen vallen als je goed zoekt) maar je krijgt er erg veel voor terug.

Degelijk hotel

heer WOUTERS
31-8-2014

Goede ontvangst, service, ligging, parkeerservice, kamers en omliggende eetgelegenheden.

Gereisd Met oudere kinderen in januari 2014

Geweldig uitzicht over Falls

Lvanbekkum
16-6-2013

Hotel is aanrader om vanuit je kamer op de 31ste etage de Falls te bekijken. De Canadese kant is überhaupt aan te bevelen boven de Amerikaanse voor het zicht op de Falls

Gereisd Met partner in juni 2013

Geweldige kamer met een uitzonderlijk uitzicht

lizenmitz
27-10-2010

Wijc hadden een fallsview kamer met jaccuzzi. Helemaal te gek. wij keken echt op de Canadese en Amerikaanse falls. een heerlijk zwembad onder in de kelder. De ligging is geweldig, op steenworp afstand van Niagara falls.

Wij komen zeker nog een keertje terug.

Gereisd Met partner in mei 2010
2007

Fantastisch uitzicht op de 15e verdieping waar ik zat

Roland
6-7-2007

Fantastisch uitzicht op de 15e verdieping waar ik zat. Kamer zeer mooi, vanuit je bad kijken naar de Falls.

Gereisd Anders in juli 2007

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Verwarmd, Zwembad

• Aanbod voor kinderenSpeelruimte

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer
  • Betaalde wifiGehele hotel, Op de kamer

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Strijkijzer, TV, Wasmachine

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Wasserette

• SaunaStoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeermogelijkheid voor campers, Parkeerplaats, Valet parking

• BuitensportenFietsen, Hiken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Marriott Niagara Falls Fallsview & Spa in Niagara Falls (Canadese kant), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Marriott Niagara Falls Fallsview & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.