Hotel Lincoln Motor Inn Fallsview

1Onvoldoende

Canada, Ontario, Niagara Falls (Canadese kant)

1Onvoldoende

Hotel Info

Meer hotelinfo

1 review over Hotel Lincoln Motor Inn Fallsview

• 1Marian van Loenen17-09-2012

Dit was voor ons de 1e en meteen de laatste keer

Als je het niet erg vind om een kamer te hebben met vlekken in de vloerbedekking, de wc niet schoongemaakt, haren in het bad, nog resten van de vorige gasten liggen, een tv die niet functioneert, je kamer met een tussendoor is verbonden met een andere hotelkamer en deze tussendeur niet op slot blijkt te zijn, dat die gasten ineens in jouw kamer staan en je het idee hebt, dat je jeuk krijgt als je in je bed stapt, dan moet je beslist naar dit hotel. Dit hotel is voor Niagara Falls niet zo'n duur hotel, maar dat betekent niet, dat het smerig moet zijn. Dat de kamer erg gedateerd is maakt me dan helemaal niet uit.

Met vrienden

1 tip over Hotel Lincoln Motor Inn Fallsview

• Marian van Loenen, 17-09-2012

Neem een adventure pass. Daarmee kun je naar 4 attracties (waaronder een tocht met de Maid of the Mist) en gratis gebruik van de bus.

0 vragen over Hotel Lincoln Motor Inn Fallsview

• Huishoudelijke apparatuurTV

• Overige servicesHanddoeken(service)