Hotel Imperial Hotel and Suites

6,3

We hebben een aantal aanbieders voor Imperial Hotel and Suites voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Imperial Hotel and Suites in het Nederlands

2008

Goede ligging

Klaas H
9-1-2008

Goede ligging. 10 minuten lopen van de horseshoe falls. 2 minuten van centrum. Volop parkeergelegenheid. Nette, ruime kamers. Vriendelijk personeel. Zwembad is aan de koude kant:( Perfect voor 2 nachten.

Gereisd Met partner in Sat Dec 01 2007 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Zwembad

• JacuzziAanwezig
  • Huishoudelijke apparatuurKoelkast, Koffie en thee, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte
  • Overige servicesGeldautomaat, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenGolfbanen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Imperial Hotel and Suites in Niagara Falls (Canadese kant), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Imperial Hotel and Suites zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.